Tuesday, April 12, 2016

Ahoj,
Takže už je tady jaro a já jsem se rozhodla Vám sem napsat nějaké tipy na jaro.


1. Dodržovat pitný režim je v teplém počasí hodně důležité.
    Nejvíce se doporučuje obyčejná pitná voda, ale myslím, že pití džusu by se také nemělo   
diskriminovat. :-D
 2. Jaro je překrásné roční období, takže kdo miluje focení stejně jako já, tak by rozhodně měl vyrazit někam do přírody a zaznamenat všechny krásné okamžiky.
 3. Určitě je dobrá volba sejít se někde venku s přáteli a strávit s nimi pěkné chvíle.( např. piknik )
 4. Ráda chodím na jaře běhat ven, protože si tím zlepšuji svojí fyzičku, která bohužel není zas tak dokonalá jak bych si přála.
  5. V létě používám pouze Nivea krém a balzám na rty, protože to podle mne úplně stačí.
  6.  Můžete psát blog. :-)
  7.  Napište mi komentáře jaké roční období máte nejradši a proč. :-)


 XOXO,
 Vaše  #NoName




No comments:

Post a Comment