Wednesday, June 8, 2016

Something new, about me :)

Ahoj,
Doufám, že se máte dobře, já mám momentálně hrozně moc úkolů a tak bych se chtěla omluvit za to, že moje články nejsou pravidelné.
Časem se to pokusím vylepšit a stanovit pouze jeden den, kdy budou články vycházet.
Nevím jestli se mi to jenom zdá, ale myslím, že s každým dnem přibývá i velké množství úkolů :(
Naštěstí se již tento týden u nás ve škole uzavírají známky a tak to snad už brzy bude všechno za mnou..
Ale dobrá zpráva je to, že už pracuji na smoothies článku tak se můžete těšit na pěkně vymakaný článek, tak snad se Vám to bude líbit.
A nakonec bych chtěla poděkovat všem, kteří mě začali sledovat na instagramu, protože za chvíli už budu mít 100 sledujících, za což jsem Vám neskutečně vděčná.
Mějte se hezky,
XOXO,
Vaše #NoName




Hi everybody,
Hope you are well, I'm currently an awful lot of challenges and I would like to apologize for the fact that my articles are not regular.

Time to try to improve and establish only one day when they will be based articles.

I do not know if I was dreaming, but I think that every day more and a multitude of tasks :(

Fortunately, this week at our school closed signs and so perhaps it will soon be all behind me ..

But the good news is that I already work on smoothies article so you can enjoy a nice article, so hopefully you will like it.

And finally I would like to thank everyone who started watching me on instagram because after a while I will have 100 followers, for which I am incredibly grateful to you.

Have a nice day,
XOXO,
Your #NoName

No comments:

Post a Comment